Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Funderingar, någon som fattar detta bättre än mig?

Av amanda söderqvist - 20 april 2009 13:44

Om man går in på familjeliv och kollar vilken vecka och sånt man är i.. Så står det att jag är i vecka 11 nu (v10+0) men som det är 10+0 hur kan det stå att jag är i vecka elva då ;o Haha, jag känner mig helt vilse ;p  Men vi ska ju till den där tanten på inskrivningsgrejs nu på onsdag så jag får fråga henne ;p 


Nu vill jag bara att det ska börja hända lite, jag vill tt magen ska växa och att veckorna ska gå fortare ;p Hehe

 
 
Ingen bild

Svava

21 april 2009 10:18

Det är ju första dagen i vecka 11, lite halvkonstigt men så är det:) Så det blir ju 10+1 idag då:)
Glöm inte min födelsedag, jag hoppas ni kommer:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda söderqvist - 8 maj 2009 12:24

Ny blogg, nya tag.. AmandaSoderqvist.Blogg.se   Fortsätt läsa där, ska bli duktigare på att skriva med ! ^^ Puss heej !     ...

Av amanda söderqvist - 29 april 2009 14:20

Jag är på otroligt bra humör idag, fast jag inte kunde somna om riktigt när k åkte och jobbade. somnade en timme eller nå, sen kom tommy in och väckte mig för jag höll på att försov mig. var och klippte mig imorse, eller 10.45 ^ skulle köpa silversh...

Av amanda söderqvist - 24 april 2009 15:56

jag har ont i mitt huvud så jag håller på att bli galen, jag har inte gjort så mycket mera nu sen nr jag blogga sist. jo, jag kollade igenom en påse med kläder (till barnet) sorterade det mest.. men det är lite tidigt att börja spara på sig en mass...

Av amanda söderqvist - 24 april 2009 14:18

suck, vad jag är trött, jag har legat i sängen nu hela dagen. men jag skulle behöva bädda nytt i sängen och plocka undan på golvet ;s hmm, menmen.. och i helgen ska kristoffers mamma ta ner massa barnkläder från vinden  som jag ska få kolla igenom o...

Av amanda söderqvist - 14 april 2009 10:09

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 14 apr 2009.Din graviditet startade Mån 9 feb 2009.Din menscykel är ca 28 dagarDu blev gravid ungefär Mån 23 feb 2009 (ägglossningen).Du är på dag 65 av 280. (23,2%).Du är i vecka 10.Du har gått 9 fulla veckor o...

Ovido - Quiz & Flashcards