Alla inlägg under januari 2009

Av amanda söderqvist - 29 januari 2009 14:56

jag vågade laga min håliga tand idag, jag känenr mig otroligt stolt. ;D


idag vet jag inte vad som händer resten av dagen, för pontus ska säkert göra något som inte jag kan följa med på och jossan och tezza orkar jag inte tjata på något mera. ;o jag ska sitta hemma och leva med min mobil, det är väl ändå det bästa! 


men helgen är fixad iallafall, 

Fredag ; Först till skolan, sen hem göra mig klar och sen åka till pontus. Hans pappa kommer till dom från stockholm och han vela träffa mig så jag ska dit och äta och umgås med dom. 

Lördag ; Då blir det dricka^ Tommy, sofie, Jimm och kanske Asph ska komma till Tezza så det blir lite folk men det är bra föölk. Trevligttrevligt

Så det blir en bra helg, klämer in lite av varje :D


Nu ska jag ta damsugarn av min mor och damsuga mitt rum, det är behövligt!  


Av amanda söderqvist - 28 januari 2009 10:56

ja, nu är det så att ajg trodde jag höll på att få magsjuka idag när jag vakna så jag sket ia tt kliva upp och sov vidare, nu mår jag som en kung igen ! haha , för som min bror typ hade det igår, kanske idag (vetinte) och mamma i helgen!


men jag vet inte om ja ska till pontus idag, vi får se hur det blir med den saken, hör han av sig och frågar så visst, då  kan jag åka med annars så tror jag att ajg skiter i det, för jag orkar fan inte mer nu! men men, ska till knåda tror jag det heter idag me mamma, kecke och oscar iallafall.. kanske ska träffa nettan med. HOPPAS !!!


skriver mera senare! pusshaaj ! 

Av amanda söderqvist - 27 januari 2009 15:17

tror jag börjar bli sjuk :o

haft världen huvudvärk och nu mår jag illa som fan, och min bror har förmodligen magsjuka! mamma hade det i helgen, plus pontus mamma med ;o fan det suger, men hoppas att det inte drabbar mig. 


kan dra helgen med lite kort, jag åkte till pontus i fredags, sen vid halv ett på natten åkte vi hem till mig och sov här.. begav oss till gävle på lördag morgon med jossan och tezza för att möta upp johan. åkte hem, gjorde mig klar sen drog vi ner till tezza och drack! (y) blev för full tycker jag, men jag skyller på att jag inte hade ätit någon på hela dagen, det var därför! 


sen på söndagen låg jag och pontus i sängen hela dagen, eller ja, han låg i sängen tills 20.50 för då gick han till sin buss hem, och jag la mig och sov. fyfaan vad jag var trött då ;o ganska bra helg, massa skit med det löste vi lika fort som det uppstog. 


men det sitter kvar i magen en, jag grubblar över det en och jag blir livrädd och gråtfärdig när tankarna i huvudet börjar snurra om det, jag kommer gå under jorden om jag får reda på något. hoppas ni folk förstår det, du är mitt allt pontus, gör du det blir jag så jävla sårad, det är nog det värsta som skulle kunna hända. jag vill lita på er, men jag kan inte hur mycket jag än vill det, jag litar mer på vissa än på andra, men det är ju dig jag ska lita på till 100% men det är då inte så lätt som jag vill att det ska vara.

ska jag stanna kvar hos dig och ta chansen att du sårar mig så jag går under ytan, eller ska jag lämna min andra hälft och må piss skit och kanske göra mitt största misstag ? ;o HATAR TANKAR!  

(jag älskar dig pontus, dig med jossan, ta inte illa upp någon av er

Av amanda söderqvist - 22 januari 2009 21:34

nu ska amanda sova, trötter nu. mne ska äta upp mina popcorn först, sen ska jag drömma om pontus och massa andra mysiga saker ;) hehe kan väl säga att ajag inte är sur än, ;d haha tråden är stark igen <3 hehe

Av amanda söderqvist - 22 januari 2009 16:24


hejsan hojsan :D


gick till praktiken, åkte till stan, blev rädd för tandläkaren, fick boka ny tid, träffa jossan, träffa basse bajs , tog bussen hem , tvätt 15.00 , data !


det är min dag väldigt kort fattat!

basse var bara fööör jäääävla jobbbbigt ;o blääh, lider med dig sophia, jag gör det verkligen med! men men, sen har jag tvätt för en hel armé. en hel ikea påse som är överfull plus en överfull tvättkort.. usch! hatar att tvätta, varför kan inte man gå naken för? ;o


ska upp till hanna sen iallafall, och snacka om saker och ting, sen blir det väl hem och sooova för hela slanten.. kanske skriver mer sen, för nu ska jag rusa till tvättstugan.. ;D 


(pontus tråd håller på att gå av, HELVETE)

Av amanda söderqvist - 22 januari 2009 07:43

föööörlåååt jossan, jag glömde väcka henne idag. jag ställde klockan på sex för att väcka henne men jag somnade om ;s ojsanhoppsan, förlåt gumman !


men nu är du väl med på åtta bussen iallafall? hopps det. 

jag ska snart gå till praktiken ja. (y) sen så kommer mamma och hämtar mig vid tio så ska jag in till tandläkaren. hehe , så hur många hål jag har, hoppas på noll!! ^  men med min vanliga otur så är det väl 150, usch det är så äckligt ;o


ska säga grattis med till jessica wasberg som fyller 18 år idag, ett stort grattis till dig gumman och hoppas du får en riktikt bra 18års dag! <3<3


(pontus hänger på en tunn tråd)

Av amanda söderqvist - 21 januari 2009 15:29

kom hem från skolan och frissan nu.. har pulljossan med mig hem, bläääh ;) tihii, skojade bara ! ^^ 

skolan idag, nu har jag G i svenskan med.. wohoo, fyfan vad jag är bra !!

sen har jag typ suttit av mesta delen av tiden,  jag va till "tandläkaren" halv tio typ.

(den sanna grejen var att jag vela sällskapa jossan, för hon hade haft prov sen rast i en timme)


sen hade jag engelska sissta timmen sen tog jag halv två bussen hem, till frisören och färjade underhåret igen, för färgen lossnade efter en vecka ;s 'snyft'

sen så kan jag medela alla att jag inte ska till kuggnäs den 7/1, för jag har inga pengar. eller jo det har jag men ddete är så att min kära vän pulljossan inte har det, och vill inte åka utan henne. men fan, i sommar ska vi ner och festa ihjäl oss (y) <3<3


(pontus svarade inte i morse när jag ringde, eller han svara men la på luren direkt ;@ sen har jag skicka sms på sms, och ringt typ 2 gånger till utan några framsteg, han ska fan få veta att han lever när han hör av sig.. 'ARG MANDA!!' )



Av amanda söderqvist - 20 januari 2009 19:40

med en huvudvärk som heter duga avslutar jag denna dag.

nu ska jag gå och besöka kudden och drömma mig bort till sagornas värld. där allt är perfekt(?) 


jag har blivit en tant med, jag har blivit medlem på betapet (y) haha, ganska kul om jag får säga mitt, men jag suger jätte mycket. men övning ger färdighet, som dom säger! ^^ 


(pontus har nu hört av sig, men det var det minsta, en liten tår i mitt öga, men det är väl så ibland 'suck' ) 


natti natti <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards