Alla inlägg under februari 2009

Av amanda söderqvist - 27 februari 2009 12:39

funderar och funderar över mycket. men en sak har jag kommit fram till, att jag verkligen vill gå här i skolan. alla tror att det är för k, men vafaan. visst jag kunde inte ens plasera mora på kartan innan jag började prata med han, och han är en stor del att jag vill gå här i skolan så jag får träffa han mera, men allt hänger ju inte på han. det är de att jag vill från ljusne/söderhamn. jag hatar det stället så jävla mycket. och jag vill inte bo där, och när hon tog upp att det fans skola här och jag kunde bo där och allt skulle funka ekonomiskt så varfaör inte?  vist jag vet att det finns 180 om inte mera folkhögskolor i svergie och jag hade ju kunna tagit någon närmare hem, men då hade jag vart tvungen att bo hemma med ;o och neeej tack!


klart slut, jag SKA komma in!

Av amanda söderqvist - 27 februari 2009 10:46

ja nu har jag vart på studiebesök på skolan här i mora, wiie vad jag var duktig som vågade (y)  puss på mig själv ^

det gick bra, dom visade alla rumen och salarna och ja allt du kan tänka dig, men det tog bra 20 min iallafall ;p haha. kändes som tusen år ^

nu är jag hemma igen , eller hemma är jag väl inte, men hemma hos k föräldrar, han drog och jobbade för ett tag sedan.. buhuuu :'(

meeen meeen, amanda har tråkigt och saknar sin sötnöt <3

Av amanda söderqvist - 25 februari 2009 22:18

uschaa, hatar att tvätt, men tyvärr måste man ju gör det också ibland. annars får man ju gå naken.. ;o

jag har hållt på nu sedan sju, och jag är inte klar på långa väger. och mina ögon vill bara gå och soooooova 'ZzzZzz'

men men, imorgon blir amanda lycklig, får hon träffa sin sötboll (y) wiiie!!


orkar inte blogga mera nu, men jag skriver kanske under mora tiden :D tihii, annars så får ni alla ha ett bra lov. eller ja, iallafall dom från stan som har lov nu<3 


puss och kraam! 

Av amanda söderqvist - 25 februari 2009 18:55

It's not illegal to be white.... Yet! || Ähhhhh.. jag säger stig... säger (18:53):
 Jag kommer ALDRIG ta dig förgivet..
It's not illegal to be white.... Yet! || Ähhhhh.. jag säger stig... säger (18:54):
 Jag kommer glädjas åt varje sekund du är med mig, och bli galen över varje sekund jag inte kan ha dig vid min sida..
It's not illegal to be white.... Yet! || Ähhhhh.. jag säger stig... säger (18:55):
 Lovar och svär på dyrt och heligt, att du kommer få en framtid värd en prinsessa.. 
 Vill bara säga det.. 
It's not illegal to be white.... Yet! || Ähhhhh.. jag säger stig... säger (18:56):
 Du är det som får mig att le, som får mig att skratta, som får mig att må bra! Jag vill aldrig vara utan dig!




lära bara skriva in det i bloggen , så jävla söt du är gullunge. du är det bästa <3 

Av amanda söderqvist - 25 februari 2009 15:55

jag vet att jag är lite framfusig (stava) men jag tycker om dig hemskt mycket
<3

Av amanda söderqvist - 25 februari 2009 15:29

nu är dte bestämmt, jag ska till mora imorgon. ska bli toppen, längtar som fasen! ^

pratade med rektorn där idag och jag ska på studibesök där klockan tio på fredag. ända frågan är, hur fan ska jag våga? jag som är så satans feg, och k fick inte ens följa med ;o eller han sa väl inte de, en mina lärare sa att det var bäst att gå dit själv så jag verkade seriös, vad nu det gör för skilnad ;o haha 

jaja. amnada lyder och är dyktig. så jag gick på lov idag ja.. SKÖNT!!

Av amanda söderqvist - 25 februari 2009 08:59

Jag vet att jag bara är för smart, hoppas inte k har något imot det. haha.

För anledningen att jag åkte dit tidigare förra veckan var ju att jag skulle kolla på skolan jag ska söka till, men jag gjorde det ju aldrig , anledningen till det var väl att jag var lat eller nå ^^
me nu pratade jag med tanten där nere och vi skulle ringa dit tillsamans idag.. och om jag då får komma nu på fredag, då innebär det att jag måste åkte till mora imorgon :D ojsan vilken otur va?! :D


men nu måste jag ju prata med k och kolla så han också tycker min plan var braa (y) håll nu tummarna för mig, wowow!


tänker på dig, hoppas du har det bra, r.i.p <3

Av amanda söderqvist - 24 februari 2009 19:26

jag kan inte fatta att du är borta, att man aldig mera kommer att få träffa dig inte ens höra din röst igen. det känns så jävla konstigt, visst vi kanske inte umgås så mycket men jag har känt dig länge och du har satt spår som jag aldrig kommer glömma..

men jag tycker att det var en dum utväg från sina problem, du kunde ha stanna och tagit tag i det här istället. det är många som hade ställt upp för dig! men jag hoppas av hela mitt hjärta att du har det bra där du är nu.


vila i frid min vän, <3 

lars 'wais' eriksson

Ovido - Quiz & Flashcards