Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

nummer tre är påväg

Av amanda söderqvist - 30 mars 2009 12:15

haha, men jag vela bara visa att jag levde ännu som att jag inte har blogga på år och dagar ^

men nu kan jag ta helgen iallafall lite fort... ;p

vi gjorde inte så mycket, typ låg i sängen hela fredagen och slappa, eller på dagen va vi på stan med matte och muggen och tog en kaffe ^dom har fått bevisat att jag kan bli röd i ansikten ;p

sen lördagen var vi hem till johnny och jesssica , dom åt och sen kolla vi lite på tv, men blev så satans trötta så vi åkte hem och sooov ;p

igår vad vi hem till mickan, saga och nicken, och grilla, kolla film. och bara myste..  trevligt trevlit ^^


nu så sitter jag och ugglar framför kristoffers data. han är och jobbar och jag väntar på att mickan ska komma och hämta mig :p  ska dit och gulla med saga och umgås med mickan!


jag funderar på att hoppa av skolan med och flytta ht till mora nu istället för till sommaren. för jag pallar inte åka hem, trivs så bra här och jag vill vara med min älskade <3

men vi får se hur det slutar, jag akn ju inte bestämma det helt själv häller. det måste vi prata om. men som det låter vill du de.. hoppas HOPPAS :D


 nu ska jag sminka mig och invänta mickan, puss heej !

 
 
deniz

deniz

31 mars 2009 00:08

bättra på uppdateringen, bruden :D

ha't bra

http://www.denizfryksell.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda söderqvist - 8 maj 2009 12:24

Ny blogg, nya tag.. AmandaSoderqvist.Blogg.se   Fortsätt läsa där, ska bli duktigare på att skriva med ! ^^ Puss heej !     ...

Av amanda söderqvist - 29 april 2009 14:20

Jag är på otroligt bra humör idag, fast jag inte kunde somna om riktigt när k åkte och jobbade. somnade en timme eller nå, sen kom tommy in och väckte mig för jag höll på att försov mig. var och klippte mig imorse, eller 10.45 ^ skulle köpa silversh...

Av amanda söderqvist - 24 april 2009 15:56

jag har ont i mitt huvud så jag håller på att bli galen, jag har inte gjort så mycket mera nu sen nr jag blogga sist. jo, jag kollade igenom en påse med kläder (till barnet) sorterade det mest.. men det är lite tidigt att börja spara på sig en mass...

Av amanda söderqvist - 24 april 2009 14:18

suck, vad jag är trött, jag har legat i sängen nu hela dagen. men jag skulle behöva bädda nytt i sängen och plocka undan på golvet ;s hmm, menmen.. och i helgen ska kristoffers mamma ta ner massa barnkläder från vinden  som jag ska få kolla igenom o...

Av amanda söderqvist - 20 april 2009 13:44

Om man går in på familjeliv och kollar vilken vecka och sånt man är i.. Så står det att jag är i vecka 11 nu (v10+0) men som det är 10+0 hur kan det stå att jag är i vecka elva då ;o Haha, jag känner mig helt vilse ;p  Men vi ska ju till den där tant...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards